Ce facem?

Serviciul de tip call center - UMAS - va fi funcţional şi utilizat pentru o perioadă de minim 6 luni de la finalizarea proiectului.

CallCenter UMAS oferă mai multe măsuri de sprijin celor care apelează numărul 021 9998, echipele de operatori și experți lucrând împreună pentru consilierea persoanelor vulnerabile, atribuirea cazurilor către asistenții sociali din țară în vederea ajutorării lor cu pachete de igienă și protecție și direcționarea spre unități de asistență socială.

Proiectul propune trei tipuri de servicii eligibile pe care specialistul, în baza evaluării nevoilor le poate acorda persoanelor vulnerabile  și anume:

☑️ Servicii de consiliere socială / informare cu privire la riscuri de infectare. Acest tip de serviciu urmărește o informare corectă a persoanelor vulnerabile în contextul epidemiei COVID 19 și identificarea de resurse comunitare prin care să se poată asigura protecția sanitară și asigurarea nevoilor de bază a acestora. 

☑️ Acordarea de pachete de igienă și de protecție sanitară – servicii care contribuie în mod direct la protejarea persoanelor vulnerabile din grupul țintă și menținerea unei igiene corespunzătoare. Aceste intervenții directe se vor face în funcție de evaluarea din teren a nevoilor

☑️ Redirecționarea cazului. Dacă AS/ AMC identifică o nevoie urgentă a beneficiarului care excede capacitatea lui sau a proiectului atunci acesta va redirecționa cazul către o instituție care are pârghiile necesare pentru a interveni.

Contact

Link-uri

Urmarește-ne